onsdag 22 december 2010

DEN UNIVERSELLA STOLEN

RES VARSOMHELST I VARLDEN OCH DU FINNER DENNA SUVERANA STOL

Har star den pa vart paradisiska eftermiddagsstalle

Och pa vag hem finns den pa ett av vara favoritmatstallen, Natraj Restaurant. Tyvarr oftast valdigt folktomt, p.g.a. uteblivna turister. Har har den fatt en kladsel av mjuk sammet.

Vi gar vidare langs bazargatan och vad star val dar som vilosate for en mjolkkokande kopman.

Pa Medarsa road, Verkstadsgatan finns manga verkstader med bilinriktning.

          Och i sondags holl SKSS, vara socialarbetare endagskurs for bybarnmorskor. Och  vad satt dom i ? i Desert Clubs lokaler?

Har ar gronsaksmarknad mitt pa Bazargatan .. och stolen


I miniformat i en diverseaffar.

Skicka dina egna fynd av den universella stolen, ange var och hur den anvands. Till min e-postadress elsa.agelii@telia.com. Sa kan det bli en varldsomfattande kavalkad sa smaningom!

 
GOD JUL OCH RIKTIGT GOTT NYTT AR ONSKAR JAG OSS ALLA.
MED DET MEST JULLIKA JAG HAR KUNNAT FINNA. SCHABLONMALAT PA EN VAGG
eLSA 
 

4 kommentarer:

KA sa...

Hej Elsa!
Vilken idé med stolen.
Skall leta bland mina bilden och i övrigt runt omkring.

Önskar dig ett riktigt bra år 2011
Allt gott kära Elsa!
Kramar
Kina och Anders

Elsa sa...

Kina och Anders,
Har onskar jag er en sarskilt lugn jul. Vila och vackert!
Jag tanker pa er!
Julekramar fran Elsa
Och ett gott nytt ar som vi alla behover!

Aron sa...

God Jul Elsa!

Tack för den fina boken, pappa har snackat så gott om just den.

MVH Aron

Unknown sa...

så fina bilder - gott nytt år från Bäckahuset i Bärfendal där det var -21 grader imorse så här sågas ved - njut av all er gratisvärme där!