fredag 28 november 2008

FRAMME I OKNEN I DAG

Efter 18 timmars tagresa, ar vi nu tillbaka i Jaisalmer.
Langt borta fran storstader dar det hander forskrackande saker!
Vi har varit pa resa och inte faatt fatt i naan tidning, men det marks att folk ar uppskakade av bombdaadet i Mumbai.
Ni vet troligen mer hemma i Sverige an vad vi gor.
Jag skriver battre blogg mindre trott.

OBS! Min forsta Indienblog, den fran de Himalayanska bergen rakade komma efter den jag skrev redan FORE resan, Las alltsa under okt sa hittar du den.

Gonatt nu
Elsa

1 kommentar:

AnnikaW sa...

Hej kära Ladies in desert.
Så fint att höra hur ni har det - det låter toppen att anlända till denna plats efter en lååång resa. Och bloggen, det är ju underbart med bilder till, tillexempel vilka snygga bergstoppar..
Själv regnar det i en mild första advent. Har fått uppdraget att trycka julkort m Schillerskas elever och övade lite på ngra kompisar igår. I köket, trångt, kul och... långt ifrån vad ni lever nu. Jag tror jag packar och kommer....

Vill ni ha artiklar o info från svensk press nedskickat? Eller kollar ni nätet kanske? Idag 4 sidor lång artikel i GP ang vattenbrist o klimatproblem i Indien.Sänd brevadress isåfall. Nå. Ska plugga nu.
Lev väl - fina milda vindar må blåsa er väg under denna resa. Det är roligt att kunna följa er. Kram / Annika